Відмінності між версіями «Візуальна новела»

Матеріал з Файна Меморії
Перейти до навігації Перейти до пошуку
м (прибрав плашку)
 
(Не показані 3 проміжні версії цього користувача)
Рядок 1: Рядок 1:
''натикайте сюди пікчурів, вони тут треба!'' <br>
 
 
[[Файл:Steins;Gate.png|міні|''Steins;Gate'' — один з найвідоміших прикладів візуальної новели.]]
 
[[Файл:Steins;Gate.png|міні|''Steins;Gate'' — один з найвідоміших прикладів візуальної новели.]]
 
'''Візуальна новела''' — в більшості японський різновид ігор, що оповідає гравцеві певну історію в яку він може втрутитись вибираючи варіанти своїх дій, якщо вони звісно будуть, шляхом показу на екрані статичних тексів, звуків та різних пікч. Часто їх ототожнюють з симуляторами побаченнь.
 
'''Візуальна новела''' — в більшості японський різновид ігор, що оповідає гравцеві певну історію в яку він може втрутитись вибираючи варіанти своїх дій, якщо вони звісно будуть, шляхом показу на екрані статичних тексів, звуків та різних пікч. Часто їх ототожнюють з симуляторами побаченнь.
  
 
== Опис ==
 
== Опис ==
Навідміну від звичайних відео-ігор, візуальні новели спрямовані на впершу чергу розвиток сюжету та героїв, що приставляються у грі. Механіка цього специфічного різновиду ігор описується, як «Вибери або сиди тихо». Спілкуються герої по-черзі у текстовому вигляді, рідше є озвучення, але частіше звуки властиві, як музика або відображення емоцій персонажа, що супроводжує картинку. Візуальні новели прості у виробництві, тому їх більше ніж достатньо — роман, жахіття (хоррор), наукова-фантастика (sci-fi) та інші. Часто візуальні новели піддаються цензурі, бо часто містять елементи етті, хоч можуть і не мати його, як основну ідею або один з головних елементів гри. Зазвичай ВН мають не одну кінцівку, тому що майже все залежить від вибору гравця.
+
Навідміну від звичайних відео-ігор, візуальні новели спрямовані на впершу чергу розвиток сюжету та героїв, що приставляються у грі. Механіка цього специфічного різновиду ігор описується, як «Вибери або сиди тихо». Спілкуються герої по черзі у текстовому вигляді, рідше є озвучення, але частіше звуки властиві як музика або відображення емоцій персонажа, що супроводжує картинку. Візуальні новели прості у виробництві, тому їх більше ніж достатньо — роман, жахіття (хоррор), наукова-фантастика (sci-fi) та інші. Часто візуальні новели піддаються цензурі, бо часто містять елементи еччі, хоч можуть і не мати його, як основну ідею або один з головних елементів гри. Зазвичай ВН мають не одну кінцівку, тому що майже все залежить від вибору гравця.
  
 
== Посилання ==
 
== Посилання ==
Рядок 12: Рядок 11:
 
* [https://emmarie.sites.gettysburg.edu/visual-novels/most-popular-genres/ Про жанри візуальних новел (англ.)]
 
* [https://emmarie.sites.gettysburg.edu/visual-novels/most-popular-genres/ Про жанри візуальних новел (англ.)]
 
* [https://uk.wikipedia.org/wiki/Візуальна_новела Вікіпедія про візуальні новели (укр.)]
 
* [https://uk.wikipedia.org/wiki/Візуальна_новела Вікіпедія про візуальні новели (укр.)]
 +
 +
[[Категорія:Аніме]]
 +
[[Категорія:Відеоігри]]

Поточна версія на 18:28, 18 жовтня 2024

Steins;Gate — один з найвідоміших прикладів візуальної новели.

Візуальна новела — в більшості японський різновид ігор, що оповідає гравцеві певну історію в яку він може втрутитись вибираючи варіанти своїх дій, якщо вони звісно будуть, шляхом показу на екрані статичних тексів, звуків та різних пікч. Часто їх ототожнюють з симуляторами побаченнь.

Опис[ред.]

Навідміну від звичайних відео-ігор, візуальні новели спрямовані на впершу чергу розвиток сюжету та героїв, що приставляються у грі. Механіка цього специфічного різновиду ігор описується, як «Вибери або сиди тихо». Спілкуються герої по черзі у текстовому вигляді, рідше є озвучення, але частіше звуки властиві як музика або відображення емоцій персонажа, що супроводжує картинку. Візуальні новели прості у виробництві, тому їх більше ніж достатньо — роман, жахіття (хоррор), наукова-фантастика (sci-fi) та інші. Часто візуальні новели піддаються цензурі, бо часто містять елементи еччі, хоч можуть і не мати його, як основну ідею або один з головних елементів гри. Зазвичай ВН мають не одну кінцівку, тому що майже все залежить від вибору гравця.

Посилання[ред.]