Українські мемопедії

Матеріал з Файна Меморії
Версія від 15:30, 28 травня 2021, створена Франкотик (обговорення | внесок)
(різн.) ← Попередня версія | Поточна версія (різн.) | Новіша версія → (різн.)
Перейти до навігації Перейти до пошуку

Українські мемопедії (лурки, драматики) — україномовні інтернет-енциклопедії неформальної культури, в основі своїй української[1].

Файна Меморія (2009)[ред.]

Фейлова спроба створити першу українську лурку. Проблема була проста: не було самої неформальної культури. Були пару мемів політики, реклами та москалосрачу, але змагатися на рівні з англомовою чи московською культурою — ну куди там. Автори першомеморії по-суті вивертали зміст української частини Луркоморья на український лад як могли, копіювавши стилістику опису, не копіюючи її наскільки це можливо[2]. Результат вийшов дещо передбачуваним: повне нічого без жодного сенсу. Читати це не було потрібно нікому, а писали винятково на «аби своє», відповідповідно і писати щиро було теж нікому.

Убоге існування завершилося драмою: коли почала з’являтися реальна низова українська культура з поодинокими гегами поодиноких спільнот, то адміни меморії сказали «стопэ, ваші меми — трошки болєє ніж повностю ущєрбниє». Тобто того, що реально було потрібно новоявленим українським спільнотам, на меморію просто не пускали через малозначущість недомемів[3]. В результаті було створено енциклопедію, де ці малозначущі недомеми могли бути висвітлені — Драматику і вона швидко зайняла передові позиції.

Драматика (2010)[ред.]

Другий і цього разу вдалий млинець. Зірки, можна сказати зійшлися. Але все по-порядку. Як була створена Драматика? Учанівці пішли на меморію і багато з того, що було важливим для Учану отримало там ляпаса і не змогло бути реалізованим. Тоді адмін Учану створив Драматику для своїх школярів і вони змогли реалізувати там потреби спільноти і виявилося, що це дійсно має сенс.

Що мала драматика такого, що сприяло досягненню успіху?

  • Похуїстичного, але здібного технічного адміна Ясона, який не ліз в розвиток спільноти за винятком пари статей про Учано-Меморійний срач. Зате робив для Драматики свистілки-перділки та рекламу.
  • Активного смислового адміна Курку, природженого масовика-затіника[4] і просто загально-розвинену людину.
  • Обидві вищезазначені особи і решта спільноти Учану ніколи або майже ніколи не сиділи на всіляких там двачах і інших москальських парашах. Максимум на форчані. Курка, керівник проекту перші 3 роки, писав, що Учан це взагалі перший іміджборд, який він побачив. Також у спільноті були москвохейтерські традиції що сприяло відсіюванню всіх пачітатєлєй величі роскультури, пушкіна та інших підарасів.

Відтак на Драматиці було критично мало людей, чиї мізки пройшли через УРЖ чи інтернетні російські спільноти і малоросійський погляд на речі форсити було просто нікому. Далі слід розказати про чергу вдалих кроків, які привели Драматику до успіху.

  • Архіви свідчать, що на перших порах драмарі писали переважно про Учан, УБК та іміджборди взагалі. Навіть копіювали і адаптували статті чи варті уваги частини статей з Меморії, але в більшості випадків просто пиздили статті.
  • На якомусь етапі Курка виступає за розширення тематики і починає працювати в напрямку опису сайтів українського інтернету та політичних тем. Його прикладу слідує решта.
  • Вже до 2011 року є колектив, який з тим чи іншим успіхом наповнює Драматику в різних напрямах інтернет-культури. Звернемо увагу вже зараз, що опис української УРЖ-культури буде кульгати десь до 2020 року, коли після РУВ виросте нове покоління переконаних українців, які цю українську УРЖ-культуру банально матимуть.
  • В 2011 році стається катастрофа: з’являється форсер Недойоб, який форсує однотипні картинко-мемчики. Деякі з них мають хоч якусь прив’язку до чогось реального, але більшість це непотріб зроблений в екстазі можливостей форсу. Недойоб, драмар Усік і ще пару людей влаштовують змову[5] аби виперти Курку з Драматики. Курка поступається і повертається лише тоді, коли форсери вичерпалися — наприкінці 2011 року. І навіть тоді він не розправляється з форсерами, а зберігає їх внесок як культурну спадщину[6]. Чому це важливо, бо Драматика втрачає десь рік актуального розвитку.
  • В 2012 році знову Курка береться за запрошення до Драматики опису Б-ліги — міжбордового (російські борди + Учан) чемпіонату по футболу в PES. Цей крок був дуже вдалим і зафорсив Драматику до небес серед російського середовища, де багато українців.
  • У тому ж році той же Курка береться за опис безосібних культур різних народів. Статті виходять англійською та українською мовами, але про поляків ще досі лежить польською. Другий вдалий крок, який до певної міри популяризує Драматику міжнародно.
  • В 2013 році все той же Курка, який починає кренитися в бік аніме, пише кілька дестяків статей про тайтли та спільноти для Драматики.
  • Наприкінці 2013 року спільнота Учану і Драматики поступоово згасають, бо згадуваний Недойоб нікуди не дівся, а поступово витравив усіх адекватів з Учану і як наслідок Драматики. До осені 2016 проект загниває, періодично отримуючи по кілька окремих статей від новачків. Восени 2016 помирає адмін Ясон і вся стара УБК руїниться. Драматика теж, з усіма картинками, блядь!

Драматика (2016)[ред.]

Шуз, адмін Кропивача відрозджує Драматику. Тексти повернути дуже легко, бо виявляється, що ресурс був настільки популярним, що Вебархів усе зберіг. З’являється можливість не лише вернути втрачене, а ще й зробити це осмислено. Тобто переписати і оновити те, що відстало.

  • Першим ще у 2016-17 роках оновлюється портал про УБК користувачами Адмін1 та Адмін2.
  • Далі впродовж років до 2020 відбувається поступове відновлення текстів та картинок.
  • У 2020 році поступово формується спільнота Драматики з таких людей як Кавінський, МіськоГе, АрсенВоля, Адмін2 та ряд інших. Вони суттєво бустять оновлення Драматики та пишуть нові статті. Починається черга драмосрачів, яка трошки вбиває мотивацію щось писати.
  • У 2020 році відбувається по-суті створення оригінального пулу статей про соціальну культуру українців на тлі срачів в сфері українізації щодо адекватності поведінки ряду колективів та наслідків таких прецедентів для формування норм в українському суспільстві. На тлі практичних потреб осмислити ці явища бустяться статті про диванну психологію, філософію та соціологію. Даний процес триває і досі.
  • Восени 2020 році колективном Драматики відбувається повна класифікація статей Драматики і виявлення того, що треба написати. Проводяться конкурси, які втім успіху не мали.
  • У 2021 році Олегом Петровичем буститься пул статей про історію. А Хуйком мемосфери та суспільні меми українців. Оротандр починає закручувати гайки у зв’язку з чим деякі користувачі на базі Нічану оновлюють Меморію. М’яч у команди суперника!


Файна Меморія (2021)[ред.]

Створення спричинене поступовим закручуванням гайок на Драматиці. Мотайте на вус досвід Меморії та Драматики, описаний вище. Побачимо, що з цього вийде.

Примітки[ред.]

  1. Можна додати ще пару слів «український», аби не прогадати
  2. Не вдумуйтесь в цю фразу
  3. Сама ця малозначущість є самоочевидно і не піддається критиці, оскільки все починається з чогось малого і недолугого.
  4. Тоді ніхто навіть не підозрював, наскільки він себе проявить.
  5. рілі, в скайпочаті і через емел з усіком
  6. з якої єдину цінність на сьогодні являє сама форсо-паста статті про Радехів