Архів:Київсько-Міцурукський Конфлікт
Київсько-Міцурукський Конфлікт — епчіна боротьба нікому нахуй непотрібних за нікому нахуй не потрібне, яка проходила на одному з підарастичних сцяйтів. Гамна, було дохуя, хлопаки, дуже дохуя. Але є нюанс.
Трішки історії[ред.]
Був такий собі хлопець Курка. Ну й примандьорилося Курці покращити стан анімешництва в Україні, організовуючи клуби, перекладати аніме на українську мову в нагоді нарешті поїбатися з дівкою, бо з хлопцями їбатися остопизділо. План був по-дебільному хитрий: організувати своє ПрАТ «КурятникМіцурукі», назвати це громадською організацією, гребсти бабос, їбати анімешниць і хулі ще треба, питається. Анімешники повелися і все заверті… Люди несли бабло, кожен радувався життю, а Курка став легендарним хікканом. В нормальних організаціях такі дебіли хіба підлогу миють, але ж у анімешників все з точністю до навпаки. Вигадує Курка люту хуйню — народ ведеться. Курка проголошує фанту священною — народ сміється. Курка каже, що його Господь в сраку поцілував — народ лиже. От, сука, самому заздрісно!
Пекло в /a/[ред.]
Та все-то заїбісь, Курочка, тільки гроші віддавати треба. Що? Грошей немає? Та не пизди! Добре, заберемо технікою. Добре, Курочка. Залишишся у нас підлогу мити, як в нормальних організаціях, лол. У міцурукойобів бздонуло на всю Україну! «ПРивласнення Громадських Організацій, кі-кі-ру-кі, прокидання, бандити, при Порошенку такого б не було (ага, не було, авжеж), ТАКНІЛЬЗЯЯЯЯЯ!, підараси», короч, гаси світло. У дітей забрали цукерку, а вони замість того, щоб дати по яйцям — побігли в підарастичний сцяйт жалітися та плакатися, де на на них чекав неочікуваний сюрприз у вигляді інакодумців та жирних тролів, які цинічно помножували несправедливість в очах міцуйобків. І правильно робили, блядь, бо хоча б так можна було розкрити очі цим дебілам.
Сучасність[ред.]
А все заїбісь. Міцуйобки плачуть — оманозасранці регочуть, що й треба було очікувати. Все б вже й забулося, але на Нічані з’явився якийсь запіздалий хуй, який прастіть не може нікому цю хуйню, тому й була написана ця стаття. Не на Меморії ж цю хуйню рагульську писати, так?