Відмінності між версіями «Pac-Man»

Матеріал з Файна Меморії
Перейти до навігації Перейти до пошуку
 
(Не показано 3 проміжні версії 2 користувачів)
Рядок 1: Рядок 1:
'''Pac-Man''' відеогра жанру лабіринт, що побачила світло в 1980 р. та вперше вийшла в Японії. <br>
+
'''Pac-Man''' — відеогра жанру лабіринт, що побачила світло в 1980 р. та вперше вийшла в Японії. <br>
 
Вважають, що гра змінила всю тогочасну індустрію, бо всі тільки й вміли, як кодити космічні шутери, типу, Space Invaders (що теж вийшов в Японії, але не суть).<br>
 
Вважають, що гра змінила всю тогочасну індустрію, бо всі тільки й вміли, як кодити космічні шутери, типу, Space Invaders (що теж вийшов в Японії, але не суть).<br>
 
Pac-Man запропонував зовсім новий стиль гри, що підходив для всіх та одночасно. <br>
 
Pac-Man запропонував зовсім новий стиль гри, що підходив для всіх та одночасно. <br>
 
Хтось придумав створити серіал (не питайте) та цілий музичний альбом «Pac-Man Fever». Як і в кожної популярної гри є купа не офіційних видань (підробок) так і Pac-Man вони не оминули, але звісно не так багато, як підробок, але теж є під 30 офіційних продовжень.
 
Хтось придумав створити серіал (не питайте) та цілий музичний альбом «Pac-Man Fever». Як і в кожної популярної гри є купа не офіційних видань (підробок) так і Pac-Man вони не оминули, але звісно не так багато, як підробок, але теж є під 30 офіційних продовжень.
  
==Гра==
+
== Гра ==
Гра сама собою представляє 2D-лабіринт в якому розкидані часто жовті кульки та наш "головний персонаж" яким ми керуємо повинен їх з'їсти, персонажа звати Пакмен, виглядає він, як дивне жовте коло з ротом, яким він і їсть кульки, часто зображуть з очима-цятками, але не завжди. Герою заважають з'їсти все на своєму шляху привиди, а саме якщо Пакмен наткнеться на одного з них під час бенкету, то Game Over, все з початку. На карті є коридори, що ведуть за межі екрану, якщо зайти в правий коридор, то виходиш в лівий і навпаки, привиди теж мають таку можливість, але коли вони заходять в коридор, то втрачають швидкість, а Пакмен може переходити між коридорами без втрати швидкості. В привидів є одна велика слабкість: енерджайзери. Теж така кулька, але габаритами більша та кольором біла, якщо наш герой їх з'їсть, то привиди на певний час почнуть тікати, як можна далі від гравця, а сам гравець матиме змогу їх з'їсти, як кульки. Після з'їдання привиди не зникають, а просто респавняться в центрі лабіринту. З кожним рівнем цей буст буде діяти все менше (в плані часу), доки, взагалі, на одному з рівнів, буст забирає функцію поїдання привидів, а вони просто будуть починати тікати. На карті час від часу можуть з'являтись різні фрукти (мабуть, щоб не образити овочів, які грають), за них, як і за кульки та привидів даються очки.  
+
Гра сама собою представляє 2D-лабіринт в якому розкидані часто жовті кульки та наш «головний персонаж» яким ми керуємо повинен їх з'їсти, персонажа звати Пакмен, виглядає він, як дивне жовте коло з ротом, яким він і їсть кульки, часто зображуть з очима-цятками, але не завжди. Герою заважають з'їсти все на своєму шляху привиди, а саме якщо Пакмен наткнеться на одного з них під час бенкету, то Game Over, все з початку. На карті є коридори, що ведуть за межі екрану, якщо зайти в правий коридор, то виходиш в лівий і навпаки, привиди теж мають таку можливість, але коли вони заходять в коридор, то втрачають швидкість, а Пакмен може переходити між коридорами без втрати швидкості. В привидів є одна велика слабкість: енерджайзери. Теж така кулька, але габаритами більша та кольором біла, якщо наш герой їх з'їсть, то привиди на певний час почнуть тікати, як можна далі від гравця, а сам гравець матиме змогу їх з'їсти, як кульки. Після з'їдання привиди не зникають, а просто респавняться в центрі лабіринту. З кожним рівнем цей буст буде діяти все менше (в плані часу), доки, взагалі, на одному з рівнів, буст забирає функцію поїдання привидів, а вони просто будуть починати тікати. На карті час від часу можуть з’являтись різні фрукти (мабуть, щоб не образити овочів, які грають), за них, як і за кульки та привидів даються очки.
  
==Проблема 256 рівня==
+
== Проблема 256 рівня ==
В задумці після 255 рівня гравця мало перекидати на перший, але характеристики привидів були, як на рівнях вище, а тобто гра ставала незкінченною. Але через незрозумілі помилки в переповненні пам'яті, на 256 рівні були просто рандомно розкидані символи, а перебратись на інші рівні було неможливо, бо кульок для поїдання було менше ніж потрібно, а після бенкету тим чим було, ви просто в пустому лабіринті. На ваше щастя вже вигадали програму, що може виправити це непорозуміння.
+
В задумці після 255 рівня гравця мало перекидати на перший, але характеристики привидів були, як на рівнях вище, а тобто гра ставала незкінченною. Але через незрозумілі помилки в переповненні пам’яті, на 256 рівні були просто рандомно розкидані символи, а перебратись на інші рівні було неможливо, бо кульок для поїдання було менше ніж потрібно, а після бенкету тим чим було, ви просто в пустому лабіринті. На ваше щастя вже вигадали програму, що може виправити це непорозуміння.
  
==Імена та характеристики персонажів==
+
== Імена та характеристики персонажів ==
'''Пакмен''' головний герой, єдиний ігровий персонаж. <br>
+
'''Пакмен''' — головний герой, єдиний ігровий персонаж. <br>
'''Блінкі''' червоний привид. Завжди прямо атакує Пакмена, не чекаючи нікого.<br>
+
'''Блінкі''' — червоний привид. Завжди прямо атакує Пакмена, не чекаючи нікого.<br>
'''Пінкі''' рожевий привид. Використовує дивну тактику, яка заключається не в атаці, а намаганні вискочити вперед Пакмена, Пінкі зможе його заблокувати, закривши прохід, Блінкі атакує.<br>  
+
'''Пінкі''' — рожевий привид. Використовує дивну тактику, яка заключається не в атаці, а намаганні вискочити вперед Пакмена, Пінкі зможе його заблокувати, закривши прохід, Блінкі атакує.<br>
'''Клайд''' помаранчевий привид. Якщо Пакмен далі ніж 9 клітинок, то Клайд буде йти, як Блінкі (пряма атака), але якщо, він ближче на 9 клітинок, його ціллю буде область нижче гравця. <br>
+
'''Клайд''' — помаранчевий привид. Якщо Пакмен далі ніж 9 клітинок, то Клайд буде йти, як Блінкі (пряма атака), але якщо, він ближче на 9 клітинок, його ціллю буде область нижче гравця. <br>
'''Інкі''' блакитний привид. Малий геній, його ціль це точка, координатами якої є один з кінців відрізка, іншим кінцем якого є Червоний, а центром — точка на 2 клітинки перед Пакменом. <br>
+
'''Інкі''' — блакитний привид. Малий геній, його ціль це точка, координатами якої є один з кінців відрізка, іншим кінцем якого є Червоний, а центром — точка на 2 клітинки перед Пакменом. <br>
  
==Галерея==
+
== Галерея ==
 
<gallery>
 
<gallery>
Файл:Notpacman-004.png|міні
+
Файл:Notpacman-004.png|Скріншот з гри.
 +
Файл:220px-Pac-Man screenshot 256 level.png|256 lvl.
 +
 
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
 +
[[Категорія:Відеоігри]]

Поточна версія на 20:30, 27 травня 2021

Pac-Man — відеогра жанру лабіринт, що побачила світло в 1980 р. та вперше вийшла в Японії.
Вважають, що гра змінила всю тогочасну індустрію, бо всі тільки й вміли, як кодити космічні шутери, типу, Space Invaders (що теж вийшов в Японії, але не суть).
Pac-Man запропонував зовсім новий стиль гри, що підходив для всіх та одночасно.
Хтось придумав створити серіал (не питайте) та цілий музичний альбом «Pac-Man Fever». Як і в кожної популярної гри є купа не офіційних видань (підробок) так і Pac-Man вони не оминули, але звісно не так багато, як підробок, але теж є під 30 офіційних продовжень.

Гра[ред.]

Гра сама собою представляє 2D-лабіринт в якому розкидані часто жовті кульки та наш «головний персонаж» яким ми керуємо повинен їх з'їсти, персонажа звати Пакмен, виглядає він, як дивне жовте коло з ротом, яким він і їсть кульки, часто зображуть з очима-цятками, але не завжди. Герою заважають з'їсти все на своєму шляху привиди, а саме якщо Пакмен наткнеться на одного з них під час бенкету, то Game Over, все з початку. На карті є коридори, що ведуть за межі екрану, якщо зайти в правий коридор, то виходиш в лівий і навпаки, привиди теж мають таку можливість, але коли вони заходять в коридор, то втрачають швидкість, а Пакмен може переходити між коридорами без втрати швидкості. В привидів є одна велика слабкість: енерджайзери. Теж така кулька, але габаритами більша та кольором біла, якщо наш герой їх з'їсть, то привиди на певний час почнуть тікати, як можна далі від гравця, а сам гравець матиме змогу їх з'їсти, як кульки. Після з'їдання привиди не зникають, а просто респавняться в центрі лабіринту. З кожним рівнем цей буст буде діяти все менше (в плані часу), доки, взагалі, на одному з рівнів, буст забирає функцію поїдання привидів, а вони просто будуть починати тікати. На карті час від часу можуть з’являтись різні фрукти (мабуть, щоб не образити овочів, які грають), за них, як і за кульки та привидів даються очки.

Проблема 256 рівня[ред.]

В задумці після 255 рівня гравця мало перекидати на перший, але характеристики привидів були, як на рівнях вище, а тобто гра ставала незкінченною. Але через незрозумілі помилки в переповненні пам’яті, на 256 рівні були просто рандомно розкидані символи, а перебратись на інші рівні було неможливо, бо кульок для поїдання було менше ніж потрібно, а після бенкету тим чим було, ви просто в пустому лабіринті. На ваше щастя вже вигадали програму, що може виправити це непорозуміння.

Імена та характеристики персонажів[ред.]

Пакмен — головний герой, єдиний ігровий персонаж.
Блінкі — червоний привид. Завжди прямо атакує Пакмена, не чекаючи нікого.
Пінкі — рожевий привид. Використовує дивну тактику, яка заключається не в атаці, а намаганні вискочити вперед Пакмена, Пінкі зможе його заблокувати, закривши прохід, Блінкі атакує.
Клайд — помаранчевий привид. Якщо Пакмен далі ніж 9 клітинок, то Клайд буде йти, як Блінкі (пряма атака), але якщо, він ближче на 9 клітинок, його ціллю буде область нижче гравця.
Інкі — блакитний привид. Малий геній, його ціль це точка, координатами якої є один з кінців відрізка, іншим кінцем якого є Червоний, а центром — точка на 2 клітинки перед Пакменом.

Галерея[ред.]